Feb. 7, 2011

Jag gör flätade läderarmband som symboliserar AD/HD för mig och för varje armband jag säljer skänker jag 5 kr till Riksförbundet Attention, som stöttar och hjälper människor med AD/HD och andra funktionshinder. Människor med AD/HD ska få chansen att känna sig som den vi ser "normalt" på och oftast har människor med AD/HD svårigheter i skolan, hemmet, jobbet och resten av vardagen. Personer med funktionshinder blir oftast utstötta för att man är inte den "normala" och då förekommer det mobbning.Jag gör därför mina flätade läderarmband med 4 olika symboler som symbolecerar olika budskap. Hjärta: ge och ta emot kärlek. Peace: förståelse och frihet. Nyckel: låser upp alla låsta dörrar. Stjärna: alla lyser upp på olika sätt Om du vill läsa mer om människor med funktionshinder kan du gå in på www.attention-riks.se Storlekarna på armbanden som jag har på lager är S,M,L. S är 16,5cm, M 18cm och L 21cm.Om du vill göra en special beställning som är större än L så blir det ett tillägg på 5:- /5 cm extra. Alla armband finns i 5 olika färger och är med magnetlås med ett bajonettlås på. Armbanden är handgjorda i läder, berlockerna är i nickelfritt tibetsilver och swarovski kristall (hjärtat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0