Feb. 7, 2011

♥Jag stödjer Riksfördbundet Attention genom att jag gör flätade läderarmband med olika berlocker på. Armbandet symboliserar AD/HD, jag gör armbanden för att jag själv har AD/HD och vill visa att det är OK, genom det vill jag skänka 5:- till ..www.Attention-riks.se

Armbanden är Nickelfria, och finns i 5 olika färger svart,brun,Grön,Natur och babyblå.


Berlockernas budskap

Hjärtat– Ge och ta emot kärlek.

Stjärnan– Alla lyser upp på olika sätt.

Peace– Förståelse och Frihet.

Nyckeln– Låser upp alla dörrar.





 


Kommentarer
Postat av: Jill

Jättesnyggt Linneá:D

2011-02-10 @ 14:09:57
Postat av: Vivi

Hej, vilken toppenidé, vad modig du är, lycka till!!

2011-02-12 @ 09:44:23
Postat av: design L.A

Tack så mycket, man får hoppas att det går bra !:)

2011-02-15 @ 00:05:03
URL: http://designla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0