Campus telge



L.A Design


Igår befann jag mig på Campus telge i Södertälje med mitt företag och jag fick så mycket berömm av så många som kom dit.
Jag kom 3:a med mitt före tag och vann 1000:-
Så nu har jag många armband att göra, fick många beställningar från olika håll i Sverige så nu i helgen blir det armband att göra, ca 15-20 stycken :)
Tack för att ni vill köpa armband av mig och stödja Riksförbundet Attention genom erat köp, TACK!!

så här kommer lite bilder från igår.


här kan ni kolla lite mingelbilder från i går på andra som var med på Business dagen på campus.
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Sodertalje-Business-Days/140197852706638




Kommentarer
Postat av: Marie

Wow vad duktig du är tjejen. Och fett snygga armband du gör. Längtar tills mitt blir klart.

2011-02-17 @ 16:16:34
Postat av: Jill

Grattis bruden:D

Du är bara såååååååå bäst:D

2011-02-17 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0